AycanReis Zhrftm ayy bende Eylül sabırsızlıkla bekliyorum ama panedemiden dolayı gitmiyorum hastaneye inşallah ocakta gidicem suan 12+1 Eylül 18 hamile kalmışım 🙂
ayse17_ Elifmstf tabiki önce saglikla gelsinler canm ama degişen çok var hayatimizda baksana tam tersi erkek degisiyo kordonla karistrabiliyo degisebiliyo diolar🤗
Elifmstf ayse17_ o da doğru wala bı yanım değişse diyo eşim tarafında hiç kız yok diye. Bı yanım da diyo değişirse asıl problem var genlerinde yok diye 😂😂
Ydgrshn Zhrftm ben de 10+4 ken gittim tahminini soyluyecekti ama soylemedi cuma gunu kontrlum var ikiki test yapilcak ozaman soyluycem dedi bakalim bizim ki de 1 hafta onden gidiyor sıpa😹😍🧿💕
SabriyeCan tinymom doktorumda öyle dedim ama bakalım 10 gün sonra kontrolde kesin öğreniriz herhalde 🤗🤗
Mom86 Duyguff hadi hayırlısı olsun cnm benim 1 kızım.var buda 2 ci prensesim olacak Allah’ın izniyle ama.detaylida tam görmeden ben keisn diyemem ua
Kimkibu Zhrftm gecen hafta erkek demişti bu hafta kız dedi yüzde doksan bilemiyorum şuan ne olacağını🙄 3 hafta sonra gidicez kesinlesir herhalde
Kimkibu Zhrftm valla ya kafam yandı erkek doğuyordu içime artık oda doğmuyor😂 doktorynda kafası karıstı galba sen yinede alısveris yapma dio😂😂
AycanReis Zhrftm ben gitmedim tarama testine gitmicem cünkü ilk cocugum da yaptırdım istememiştim yaptırmıcam zaten sıkıntılı bi dönemdeyiz cok şükür verirse Rabbım den herşey 🙂 diye düşünüyorum
Beyzan Ozzzz_b aaa ne güzel ben de bu hafta gidecektim ama 10+3 olunca ikili test için 11.haftada tekrar gitmem gerekir diye düşündüm eşimin işi sıkıntılı virüs yüzünden de toplu taşıma kullanamıyorum siz ne zaman gideceksiniz ikili test icin
Zhrftm Haticeyuce31 ayy hadi hayırlısı banada erkek gibi geliyor ama emin değilim.bu yüzden düşünmek istemiyorum :) sabırsızlıkla bekliyorum
Miskokulum35 Zhrftm 1 Eylül son adet tarihim kıza benziyor dedi 1 hafta sonra kesinleşecek inşallah 💜
ayse17_ Elifmstf bizimde 5 erkek torun var bunu kız die beklediler bakalm dün erkek dediler ama bnde net görmeden kabullenmiyorum 🤗insallah gonlumuze gore olur önce sağlık tabi şükür