Sermec27 tinymom benim de 24 Eylül son adet tarihi su an 11+2 haftalık hamıleyım 13 haftalık olunca gideceğiz hissiyatım erkek ama hayırlısı bakalım 🥰
Bilge1234 Zhrftm yok daha öğrenmedik 2 hafta sonra randevumuz var bakalım inşallah o zaman öğrenecez😍😍🌺🤰🤲
tinymom Sermec27 benim 11+1 bi gün gerideydi en son 8 haftalıkken gitmiştim 🙂 4 hafta sonra gel dedi bende emin olamadım acaba gitsem mi dediği haftada beklesem mi diye😂 Ben bişey hissedemiyorum ya ama kız istiyorum 😂
merrveguul Zhrftm Tam 11. haftada söylediler %95🙈 ikili taramayı yapan uzman söyledi bebeğin duruşu müsaitti sanırım😍 Ama net olarak ilerleyen haftalarda bakacaklar☺️🙏🏻
Sermec27 tinymom bence biraz daha bekleyin 11 hafta erken 12 hafta sonunda gidebilirsin inşallah hakkımzda hayırlsı olsun rabbim gönlümüze göre versin inşallah 🤲 🥰
SabriyeCan Bende 12+1 de kontrole gittim doktorum %90 ihtimal verdi ama sizce cinsiyet ne kızlarrrr😇🤗 https://imgyukle.com/i/YsFK5c
Emnemrahf Benimde 2 eylul sat ikili testte belli degıldı cinsiyet şimdi ay sonuna ramdevu bulabılırsem gidicem bakalım 😍
SabriyeCan Sermec27 evet 🥰🥰doktorum da %90 erkek dedi bakalım 10 gün sonra gideceğiz tekrar o zaman kesinleşir herhalde 🤗🤗
SabriyeCan tinymom doktorumda öyle dedim ama bakalım 10 gün sonra kontrolde kesin öğreniriz herhalde 🤗🤗
Haticeyuce31 Zhrftm oğlumda erkek hissetmiştim dogru çıktı bunda sanki görmüş gibi eminlik var içimde kiz diyorum hatta 2 kere ruya gordum onlarin anlamına kiz bebeğe isretmis hayirlisi olsun valla heyecanla bekliyorum öğrenmeyi 😍
Zhrftm Haticeyuce31 ayy hadi hayırlısı banada erkek gibi geliyor ama emin değilim.bu yüzden düşünmek istemiyorum :) sabırsızlıkla bekliyorum