haticem5707 ilk doğumda gece sancı çektiğim için bana düşen ebe sanırım hastanenin en kötü ebesiydi. şimdi yok oralarda galiba. zaten eğer o varsa asla yapmıcam orda. çünkü hiç ilgilenmedi. onu geçtim bunak gibi bişeydi, sorduğunu bir daha soruyor, unutuyor falan. şikayetçi olacaktım ama uğraşmak istemedim. yoksa peşini bırakmazdım. sabah gelen yani doğumuma denk gelen ebe harikaydı. keşke başından beri o olsaymış. o hala orada ✌🏼 ben de bu yüzden kararsızım. hem eminim fiyatlar da uçup gitmiştir. her ay muayane parasına 10-10 zam geliyor. en son dün gittim 235 olmuş. doğumu düşünemiyorum şu an. 2,5 sene önce 3500 civarı ödemiştim doğuma 😅