30+4 Vitale Fatih beye gidiyorum. Doğum için hala karar vermedim. Doktorumdan çok memnunum çok ilgili, güler yüzlü, bilgili. Gece hangi saatte ulaşmak istesem ulaşabiliyorum. Hastane olarak bilmiyorum ama en uygunu şuan bende vitale doktorları da güzel. Doğum konusunda kararsızım bi kaç olumsuz deneyim duydum. 🙏🏻