NesssE benim de tüylenme 8. Haftam gibi başladı karnımda ki bu arada sarışınım ve az tüylüyümdür ama baya baya görünüyor. Şu anda 12. Haftam bitti ben de indirimdeyken lierac, bio oil ve çok fazla öneriyle babe kremlerini aldım heralde hamileliğin boyunca yeter. Şimdilik duştan sonra haftada 2-3 kullanıyorum az miktarda muhtemelen 17. Haftalardan itibaren ihtiyaç artacak. Normalde hiç çatlağım yok bakalım genetik mi degil mi anlıcaz:)