irem_0709 ipekipek o kadar bakım yapmanıza rağmen inşallah Doğumdan sonra da çatlamazsınız şahsen büyük bir sabır ben üşeniyorum 🤗
Gigy irem_0709 ben de henüz bir çatlama yok ama öncesinde önlem almakta fayda var 16.haftada başladım doktorum mustelayı önerdi onunla başladım ,sürdüğüm an bile iyi geldiğini hissettim 🙈günde 2 kez karın ,basen ,göğüs bölgesine sürüyorum
irem_0709 Gigy işte beklediğim ve sormak istediğim krem önerisi buydu. Açıkçası bebeğimede doğunca mustelanın ürünlerini kullanmak istiyorum ama kremi hakkında kimse yazmayınca soramadım demek memnunsunuz çok teşekkür ederim
Caglacayir irem_0709 badger ve bepanthol vücut kremi kullanıyorum. 18. Haftamız bitmek üzere şuan için bi çatlağım yok.
Gigy irem_0709 rica ederim 🙏dediğim gibi çatlama yok ama çatlama öncesi için zaten önlemek adına 😍 İnşallah siz de faydasını görürsünüz,doktoruma güvenirim başka marka arayışına girmedim acikcasi ,rica ederim 🎈
alininannesiiiii Ben hergün sürmüyorum valla sürülmeli mi her duştan sonra sürüyorum iki günde bir bio oil kullanıyorum ilk hamile olduğumu öğrendiğimden beri kullanıyorum şuanda 27.haftamızdayız hiç çatlak yok tüylenme öncedende vardı göbeğimi alıyodum zaten hamile kalmadan önce şimdide alıyorum maalesef 🤦🏼♀️
irem_0709 alininannesiiiii o tüylenme bende de var maalesef öncesinde kullandığım ilaçların yan etkileri ama hamilelik biraz daha arttırdı işte birde kullandığım krem arttırırsa heralde artık isyan bayrağını kaldırırım 🤣
NesssE irem_0709 15. Haftadan itibaren her duştan sonra bütün vücudama bebek yağı sürüyorum ve karın bölgeme badem yağı. Doktor önerisiyle lierac aldım piyasanın en iyisi sabah akşam kullan dedi. 19 haftalığım. Zaten 20 den sonra başlıyor çatlaklar genelde demişlerdi umarım faydası olur da çok çatlamayız 😇
irem_0709 NesssE Peki sizde kullandığınız süre içerisinde kıllanma gibi birşey oldu mu farkettiniz mi yada başka bir yan etki
ayminaninannesi Sen1meleksin badem yağı faydası varmi cnm.bende de var da kullanmakta korktum zararı olur belki diye 16 haftalik oldum çatlaklar oluşmaya başladı
alininannesiiiii irem_0709 ben artık alarak geçiyorum önüne yoksa kötü bişey göbekte tüy ya inşallah hamilelikten sonra dökülür sizin
irem_0709 Gigy teşekkür ederim mustela ile devam edeceğim bende umarım herşey güzel olur hepimiz için
NesssE irem_0709 evet bi kıllanma var ama kesinlikle lieractan değil bendeki. Hamilelikten dolayı hatta ben 10 12 haftalıkken farkettim kıllanmayı. Eşim karnın büyüdüğü için daha çok belli oluyo aslında dedi. Ama ben zaten lieraca yeni başladım. Zaten çok da araştırmıştım o yüzden devam edeceğim içime sindiği için :)
irem_0709 B0220 maalesef bende aynı dertten muzdaribim sanki elini değdiğinde hep kıl hissedip tiksinecekmiş gibime geliyor 🙄
Nilperisi NesssE benim de tüylenme 8. Haftam gibi başladı karnımda ki bu arada sarışınım ve az tüylüyümdür ama baya baya görünüyor. Şu anda 12. Haftam bitti ben de indirimdeyken lierac, bio oil ve çok fazla öneriyle babe kremlerini aldım heralde hamileliğin boyunca yeter. Şimdilik duştan sonra haftada 2-3 kullanıyorum az miktarda muhtemelen 17. Haftalardan itibaren ihtiyaç artacak. Normalde hiç çatlağım yok bakalım genetik mi degil mi anlıcaz:)
irem_0709 alininannesiiiii döküleceğini sanmam çünkü bende dayanamayıp aldım o şekilde ne doktora karnımı açabilirdim nede eşimin karnıma dokunmasına müsade edebilirdim
SB_ BİOİL!! Sadece hamilelikte dolayı çatlaklarda değil aynı zamanda kilodan dolayı oluşan çatlaklar veya ergenlik döneminde birden boy uzamasına dolayı olan çatlaklar Ve hatta ameliyat izi, yara izi vs için çok iyi sadece düzenli kullanmak önemli
Tatlianne_ SB_ 4. Aydan beri bio oil kullanıyorum şuan 29 haftalığım 27. Haftadan beri başladım çatlamaya ve çatlamaya devam ediyor çok kötü. Birazda genetikle alakalı benim cildim çok hassas normalde de hemen çatlardı kilo alıp verince.
Basakgul bburcu Peki her duştan sonra tüm vücuda sadece bio oil mi kullandiniz ? Onun dışında herhangi bir nemlendirici kullanmadiniz mi vücudunuza