Bende 3. Ayda dokturumun tavsiyesi ve bi kaç Arkadaşın tavsiyesi üzerine liyerak kullandım iki tane bitirdim günde iki defa kullanmama rağmen yeterince nemlendirmiyordu bende Biol aldım gece uyumadan kullanıyorum bi tane bitmek üzere bi tane daha aldım cildim pürüzsüz hem nemlendiriyor hem besliyor 33+4 Haftalık olduk henüz çatlamadım. Ama bana göre kullandığın kremden çok kaşıyıp kaşımaman önemli ben kaşımamaya çalışıyorum…