1haziran Canım benim seni çok iyi anlıyorum 🙂 Benimde Allah’ıma emanet 4 yaşında bir oğlum var şu an 13+3 gebeyim 🙂Bende oğlumda baştan beri kız hissediyoruz ancak doktorumuz bizede %80 erkek ama değişebilir dedi 11+2 de ikili tarama da. Gittiğimiz doktora ilk defa gittik özel muayenaneydi tecrübeli de ama o gün yüzümüze bakmadı ne bacak arası gördük ne bişey .. Evdeki ikili de çekilen videolara bakıyorum bacak arası boş gibi geliyor burada tahmin alıyorum çoğunlukla erkek deniyor 😂😂Hala içimden önce sağlıklı bir evlat olması sonrada kız olması geçiyor o yüzden merak ettim 🙂Benim eşimde hamile olduğumu soyleyince kız olacak demişti oda öyle hissetmişti erkek olduğunu duyunca tabi biraz tuhaf oldu 😂