Btm571 Teşekkür ederim 🙏🏻 💐 En önemlisi sağlıklı olması, ama benim de hep içimden erkek geçiyor yani kız hissedemiyorum hamile olduğumu bilmiyordum ama durduk yere oğlum olacak diye diye geziyordum 😁 Rüyam da falan da erkek olduğunu gördüm. Belki de o yüzden öyle hissediyorum, ama cinsiyetimizi göstermekte inatlaşıyoruz birazcık 😂 O kadar uyuz pozisyonlar da duruyor ki tahmin de bile bulunmakta zorlanıyor doktor yarın 19 haftalık oluyor hala orta da birşey yok 😁