Rozerr06 1haziran Oldu oldu 👍🏻 Girip baktım hatta sağlıkla kucağına al inşALLAH 🙏🏻 😍🌸 Ama ne olduğu hakkın da bir fikrim yok 🤷🏻♀️ 🤣
1haziran Rozerr06 amin cnm hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏻doktorumuz bi tahminde bulundu ama bakalım nasip 🥰
1haziran Gulsen4224 yaaaa doktorumuzda %80 erkek dedi ama herkes değişiyor falan yazınca benimde kafam karıştı 🥰😍 çok teşekkür ederim cnm sağol🌸
1haziran Gulsen4224 cnm o resim 12 haftalıktı 2 taramadan ama doktorumuz 13 haftayla uyumlu dedi 1 hafta önden gidiyo demişti şimdi 14+4 olduk 🤗🥰
Hemsiremom Gulsen4224 [url=https://hizliresim.com/iPnyFG][img]https://i.hizliresim.com/iPnyFG.jpg[/img][/url]
Gulsen4224 1haziran cnm erkek bebekler erken gösterir 16 haftayı bekle tam netleşir kız olsa doktor Erkek diye tahminde bulunmazdı 🙈
1haziran Gulsen4224 inşallah cnm ayın 26 randevumuz var bakalım nasip olursa 🥰 inşallah netleşir çok sağol yinede yardımcı oldun baktın
Gull_94 Rozerr06 kız galiba erkek bebekler daha erken belırgın oluyo dıye bılıyorum ben saglıkla gelsın🤲🏻🌸
Rozerr06 Gull_94 İnşALLAH ne olursa olsun da sağlıklı olsun, doktor hiçbirşeye benzetmedi ama en son net değil arada kaynattı erkek ola bilir gibisine getirdi işte insan merak ediyor 😃😊 Teşekkür ederim canım 💐