[silindi] tabi ama şöyle, bazen 10 liraya pazardan alınan bir takım mağazada satılan 100 liralık takımdan daha iyi bir kumaşa sahip olabiliyor. Önemli olan %100 pamuklu olması benim için. Aslında çoğu zaman parayı biz markaya,ismine veriyoruz. Başta bende böyle düşünüyordum, alışverişe başladığım zaman mothercare chicco dan alırım diyordum ama, ondan sonra basit bir bebek mağazasından aldığımız kumaştan çok farklı olmadığını farkettim. Tabi hepsi için geçerli değil bu. Çok kalitesiz, naylon içerse dahi yazılmayan kumaşlar gerçekten var. Az çok dokunduğumuzda anlıyoruz, dediğim gibi %100 pamuk olduktan sonra içim rahat oluyor.
Daha doğmadan masrafı bizi geçti eşşek sıpasının😂