Kızlar 2 takım hastane çıkışı aldım, tulum incecik yazlık.
Bir tane ise alt üst takım olan hastane çıkışlarından aldım.
Hemşireye ilk olarak tulum mu verilmeli, yoksa alt üst takım mı verilmeli ?
Hangisi daha pratik olur?
Birde, kaç tane götürmeliyim?
Yani ben 3 tanesinide götürürüm, ek olarak 3 tane body, 2 tane patikli alt götürürüm belki lazım olursa diye düşünüyorum ama.
Öneriniz varmı?