Milimolo seninki de tam ideal güzelim. Sen şimdi 6 aylıksın diyelim az kalmış zaten. İlk üç ay sıfır kilo sonraki aylar 2 kiloya kadar alman normal sayılıyo. 4. Ay 2, 5. Ay 4, 6. Ay 6 dersek. Tam ideal yani ama daha fazla almaman tam bu kararda devam etmen gerek. Ben de bunu dr. Banu çiftçi den öğrendim. Sen doktorun dediğine takılma. Belki de daha çok almaman için böyle söylemiştir. 💋💋