Tahaninannesii canım ben gidiyorum Nurcan Hanıma daha önce iki çocuğum Avrasya da dünyaya geldi ozamanlar farklı doktorlara gitmiştim çünkü Nurcan Hanım çok kalabalıktı. Şimdi 3.gebeliğim bu defa Nurcan hanıma gitmeye başladım 3 defa gittim henüz tam olarak bişey diyemeyeceğim. Bende gözlemliyorum şuan
Hastaneye gelince, ilk doğumumda kızım orada, enfeksiyon kapmıştı 3 gün yoğun bakımda kaldı hala düşündükçe kötü oluyorum
İkinci doğumumda doktorun azizliğine uğradık vaktinden önce doğumun başlamış dedi 3 gün hastanede bekletti zorla doğurdum
Ama baktığın zaman bizim bulunduğumuz bölgede tam teşekküllü bir bu hastane var 3. İçinde aynı yeri tercih etmek zorunda kaldım umarım bu defa herşey yolunda gider 🤲