Tahaninannesii Merhaba😊 Avrasya hastanesinde Op. Dr. Nurcan Dalan veya Op. Dr. Çiğdem Yavuz Yurtsevere giden var mı acaba, kimi tavsiye edersiniz
Gul-oksuz Tahaninannesii ben ilk gebeliğimde Çiğdem hanıma gitmiştim kibar zarif bi kadın ama bana biraz mesafeli geldi oradaki en iyi doktor Gamze hanım ama oda gidiyormuş çok üzüldüm bend
Seval22 Tahaninannesii hangi Avrasya ben Avrasya gop Atilla Okura gidiyorum çok memnunum 15 günüm kaldı 2 gün önce çatı muaynesi oldum ebeleri gördüm çok güler yüzlü ve ilgiliydiler ve tertemiz heryer
Tahaninannesii Gamze hanımın hastasıydım bende ama malesef ocaktan sonra yok😔 nurcan hanıma aldım 2 hafta sonra bakalım nasıl geçecek😊
Gul-oksuz Tahaninannesii bende çok üzüldüm Gamze hanıma şuan bende onun hastasıyım Pazartesi gidicem muhtemel son kontrolüm olur Gamze hoca + Avrasya çok iyiydi
Gul-oksuz Tahaninannesii ben doğum yapamadım malesef düşükle sonuçlandı ama hastahane tam bir Doğum hastahanesi Doğum yapan çok arkadaşım oldu doktordan dolayı memnun olanda var olmayanda
Gul-oksuz Tahaninannesii açıkcası Başkan hastahane düşünüyorum araştırıyorum şuan çok uzak olmayan doktorumdan iyi elektrik alabileceğim bakıyorum nisa hastahanesi Asiye hanım iyi diyorlar bakıcam
momahsn Gul-oksuz ben de asiye hanıma gidiyorum ama aşırı kalabalık içeriden hasta çıkmadan diger hasta alınıyor Dr öyle ayak üstü soru sorabilirsin hep asırı yogun bende bu sebeb ten suan baska dr arayısındaym
Burcudan Tahaninannesii Şuanlık memnunum haftaya 3. Gidişim olucak yeni başladım gitmeye ama çok tatlı ve içten kendinizi rahata hissedip konuşabiliyorsunuz Güzel ilgileniyor
Tahaninannesii Burcudan çok sevindim böyle duyduğuma benim randevum 1.5 hafta sonra 29.haftadayım şuan😊
Burcudan Tahaninannesii sağlıkla kucagınıza alın inşallah 🙏🏻 Ben 7haftalık hamileyim 2kere gittim işte ikisindede çok memnun kaldım inşallah sizde kalırsınız
Gul-oksuz momahsn evet çok övülen çok hastası olan doktormuş bilmiyorum ya çok kararsızım bakalım ne yapıcam Nurcan hanıma da dönebilirim Gamze hanım yerine belki iyi bir bayan doktor gelir çok kararsızım