Tahaninannesii içini ferah tut canım nekadar pinpirikli davranırsak okadar ters gidiyor herşey Nurcan Hanım yıllardır orada belkide hastası en çok olan hekim
bize doğum için 3 gün hastanede kaldığımda da doktorunu değiştir Nurcan Hanım yaptırsın dediler doğumunu ayıp olur diye yapamadık eminim iyi bir hekim hastanede çok değişti çocuk doktorumuz hala orada Ersin hanım ilk doğduğu andan itibaren iki çocuğumada o baktı yıllarca içini ferah tut oluruna bırakalım inşallah herşey yolunda gider🙏