ayse98 34+0 dı dün canım 2400 . evt sanki adetim geldi gelicek gibi kasık ve bel agrısı var hafif hafif ,. zaten erken doğum riskim var 30ncu haftadan beri iki hafta daha idare etsem insallah geçicek, çalışıyodum dün izne cıkardı doktorum . sizde durumlar nasıl😊