esoeso ayse98 33+6 daym bugn baktı doktr 2200 ddı kılosna dha catı yapılmadı onu son haftalrda yapck canm smddn cok yanmasn dye bel agrm asırı bıde ara ara sancım var
Deletedmom206 ayse98 30+0 gittiğimde 1.700 gramdi şimdi 33+3 oldum Cumartesi randevum var bakalim ne diycek merak ediyorum Sabahları yatakta ayak kasılmalarım oluyor birde cok agirlaştim ev işi vs seyler yapmak istemiyorum
Zeytininpeyniri 34 en son 2400 kg ☺ bel sırt ağrım da var uyuyamıyorum ya 😥 çatı muayenesi de 38 de yapılacak çok tirsiyorum ☺
ayse98 Zeytininpeyniri bel ağrısı bendede aşırı var yan yatıp bacak arama yastık koyunca biraz geçiyo 😒
gizemgnll Zeytininpeyniri ben 29+3 de yaptırdım çatı muayenesş canım korkma hiç acımıyor kendini kasmadığın zaman
Zeytininpeyniri Cisemk hadi ya çok korkutuyolar daha gtmeden ister istemez ön yargı oluşuyor bizde de
Cisemk Zeytininpeyniri parmakla yaptı canım. Doktor kendini kasaraan canın yanar kasma dedi, kasmadım gerçektende acımadı. Korkmayın
TCNilayYaz 34.haftadayım geçen hafta 2150 gr dı yarın tekrar gideceğim nst ye gireceğim bakalım değişmişmi kilosu bende merak ediyorum
Ayselcnt 33+6..en son 32+0 da gittik doktora.. 2500 gramdı.. haftaya gideceğiz kontrole.. Nst istedi doktor.. kasılmalarım var, bel ağrım var ara ara.. sürekli uyumak istiyorum.. çatı muayenesini 36. 37. haftada yapacakmış..
gizemgnll Ayselcnt kasılmaları hissediyor musun ccanım . benim de nstde cok sancı çıktı ama ben hissetmiyorum hiçbişey hatta çalısıyordum dün sancı cıkınca doktor calısamazsın dedi bi haftaya doğurursun calısmaya devam edersen dedi . ama ben hiç hissetmiyorum sancı😮