gizemgnll Canım kasılma çok oluyor ama sancı hissetmiyorum.. Sadece yürüdüğümde vajinamda baskı oluyor ve karnım sertleşiyor.. Arada bel ağrım oluyor ama çok şiddetli değil.. Haftaya ilk kez nst ye bağlanacağım sancım çıkacak mı diye merak ediyorum.. Zaten bebeğimde ne yazık ki fazla kilolu 40 ı beklemesin istiyorum.. 37. haftada doğsun istiyorum.. yoksa normal doğum zor olacak.. İnşallah banada doktorum 1-2 haftaya doğurursun der.. 😊 bugün 34+0 ız..