Esin61 o konuda haklısın aslında doktoruna düşmek önemli yaaa bilmiyorum ben sezeryan doğum yaptım diğer gün ayaktaydım benim çocuğum vefat etti doğumdan 3 gün sonra belki farkına varamadım o telaşta ama yani soğuk sıcak bende öyle bir durum olmadı çok şükür acı hissetmedim sadece uzanırken kalkarken falan 5 saniyelik bir ağrı giriyor dikkat edince oda yok yani