ESMAARAS ilk doğumu mun normal olmasını o kadar çok istedim ki bekarken bile ilerde normal doğum yapacağım diye söylüyordum hep ama maalesef 35. Haftada tansiyonum bir fırladı 2 hafta zor beklediler zehirlenme de olunca sezeryan ile aldılar yavrumu Allah var çok kolay oldu hiç yatmadım hep kendim baktım oğluma yardımcım yoktu sonra araştırdım 2 sene geçince doğumdan normal doğum olabiliyormuş dua ettim inşallah olur diye oda oğlum 22 aylıkken apandisit patladı benim ameliyat oldum 2 ay sonra hamile kaldım 🤭 benim normal doğum yalan oldu yine Ocak da doğum var yine sezeryan işte bu da böyle bir şans en iysi normal doğum yap ben yapamadım siz yapın 🥰🙏