ESMAARAS 39 haftalığım bi kaç gün sonra çatı muaneim var bakalım doktorum neyi uygun görücek. ilk olarak bebeğimin ve benim sağlığım tabiki de ama normal doğum istiyorum tabiki de iğleşme süreci daha hızlı ama sezeryanada karşı değilim Rabbim sağlıcakla neyi nasp ederse 🤲❣️ Ama bence normalse bi sıkıntı yoksa bence normalden vaZgeçmeyin sonradan sezeryana çeviren herkez sonradan pişmanlık duydular yinede sizin bileceğiniz bişey 🥰 Sağlıcakla gelsin ❤️🤲