38+2yim su an.
Pazar gecesi hastaneye yatısım yapılıp fitille dogumum başlatılacak.
Kafa çapımız 4 hafta önden oldugu için daha beklersek normal olmayacak, sezeryan da zatem 39da oluyormus.
Pazartesi bir şekilde dogurucam yani ama nasıl allah bilir 😂😂