38+6 yım bende hiç bir hareket işaret yok. Durduğu yerde kilo alarak normal doğum ihtimalini engelliyor kızım, yaklaşık 3500 gr ağırlığında kızım. Doktorum gelmesini beklersek 4 kiloya yaklaşacak ya da geçecek, sezaryenide düşünmeye başlayalım dedi. Acaba erken mi karar veriyorum doğum şekline diye düşünüyorum bazen sonrada 40. Haftasında mekonyumunu yiyip sezaryene alınan postları okuyunca tedirgin oluyorum. Haftaya muayeneye gittiğimde anestezi işlemlerini de başlatayım ama tarihi belirlerken 40 haftadan önce bi tarih olmasın diye doktorumla konuşayım diyorum.
Doktor müdahalesi ile suni sancı takılıp keseyi patlatarak normal doğum başlatılması nasıl olur olur acaba.