minnoscan sizinle haftamız aynı ama doktorum bana sezaryen önerdi bebeğin kilo durumuna göre. 3500 kilo şuan kuzum, beklerken daha da kilosu artar diyor. sizin bebeğin kilosu ne kadar. Gebelik şekerim var acaba o yüzden mi riske atmıyor diyorum. Doktorum da hamile bu arada. kendine kolaylık olsun diye mi sezaryen diyor diyorum. Çünkü Hiç suni sancıyla başlatalım filan dediği yok. Sizin ki ne güzel demiş. Bu arada suni sancı ile de doğumunuz olmazsa sezaryen için size de kan verme anesteziye görünme işlemlerini yaptırdı mı ya da yaptıracağını söyledi mi doktorunuZ