Mom092 Ozge5500 sagol canim insallah tek ilacin tadini aliyimda su kokum tadim yerine gelsin😪 ben oncesinde ne yapardim biliyomusun o ilacla savas verirdim resmen😂 taaa dilimim en arkasina yerlestirir suyu hemen bol bol icerdim giderdi oyle anlamazdim bak😂
Ozge5500 Mom092 indallah canm tez zamanda iyi olursun vlla ama iste uzun bide bnde hap icememe var canm buyuk hap yutamiorm hele bide bole kokuyorsa 😭😭
Umutt22 Ozge5500 ben içiyorum biraz büyük ama fazla vitamin var içerisinde bi bardak suya bakar yavrum koy lıkır lıkır iç suyunu çok şükür mide bulantısı falan yapmadı bende
Ozge5500 Umutt22 ahh keske sizin dediginiz gibi kolay olsa yutamiormmm cok buyuk😭😭 ve mide bulandirio hele kokusu
Deletedmom95 Ozge5500 öyle neden yapay bi şeyle ki içeriğinde ne var bilinmez çocuğuma vitamin aldırayım yada ben alayım?
Ozge5500 Deletedmom95 evt butun ilaclar ole gercktn vallla bol bol vitamin yiyorum zatn meyvelerden ama takviye olarak iste alinmasi gerekior ama genede bnde icmek istemiorm
berna_demir Ozge5500 Allah yardımcın olsun canım ama istersen doktoruna veya eczaneye danışabilirsin ona alternatif başka bi vitamin kullanırsın
Ozge5500 Gigy evt anladim canm 😂 valla aynen genellikle herkezde yapior ama genede bazi anneler mecbur içiyor bnde zorundamiyim bilmiorm 😭
Ozge5500 24undebiranne ya bnde demir hapinda hic bir koku almiorm gercktn lap deyip yutuyorum ama bu igrenc bi hap vitamin hapi bide kırp iciorm tam yutamiorm cnku ve kokusu gnede midemi bulandirio
24undebiranne Ozge5500 benide demir hapii cok kokulur geliyor bilemiyorum decavit evet baya buyuk yutmasi biraz zorlaya biliyor ama kokmuyor benimki kocak firma markasi belki degisikleride vardir
eko1618 Ozge5500 kullanmıyorum yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum haftaya doktora gidince söylicem tepkisini merak ediyorum bakalım🙈
Umutt22 Ozge5500 Allah yardımcınız olsun bütün hamilelerin bende ilk üç ay bulantı ve kusmadan süründüğüm için gerçekten anlıyorum sizi 🤦🏽♀️❤️
Ozge5500 Mom092 valla canm hem uzun hem kalın gitmiyor zar zor kırıp yutmaya calisiorm ama midem alt üst oluyor kokusundan 😭🤮
Mervekaraali Ozge5500 37 haftaligim hala devam diyor doktorum evet kötü kokuyor ama cok yararli bebege hatta dogumdan sonra için diyorlar süt için