24undebiranne Ozge5500 benide demir hapii cok kokulur geliyor bilemiyorum decavit evet baya buyuk yutmasi biraz zorlaya biliyor ama kokmuyor benimki kocak firma markasi belki degisikleride vardir
Ozge5500 24undebiranne dagisikleri var ama onu yazdi die esim onu istedi zorla icceksin dior ama zor gercktn
Zngn0435 Sahraa O ilaçla ilgili birkaç postta domuz jelatini tarzı bir madde içerdiğini okumuştum siz de bir araştırın isterseniz
eko1618 Ozge5500 kullanmıyorum yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum haftaya doktora gidince söylicem tepkisini merak ediyorum bakalım🙈
Nurtas04 24undebiranne canm bende öyleydim hep o ilaçtanmış. 9.haftaya kadar bulantım olmazken ilaç kullanmaya başladktan snra kusma bulantım oldu. Bıraktım yeni bu hafta kendime gelebildim
24undebiranne Nurtas04 yaa bende 2 gundur kullandim bugun 3 gunum midem felamet alt ust oldu kusuyorum gece gunduz bi kac gun daha aynisi olursa birakir baska bir ilac isterim doktorumdan
82oykunisa82 Ozge5500 bende kullanıyorum hamileliğimin başından beri şuan 36 haftanın ortasındayım hala devam bana kötü kokmadi bulantida hiç yapmadı sadece çok büyük yutamiyorum disimle kırıp kırıp yutuyorum :)))))
Ozge5500 82oykunisa82 oda iyiymis valla buyuk ya ikiye bolup yutmaya calisiorm ama midem agzima geliyor
Oznuryener19 Ozge5500 Decavit i içemedim doktorum biraktirdi demir hapını da kapsül şeklinde vermişti onu da içemedim ama onun şurubu varmış onu yazdı 😐
Ugurbocegi9876 Ozge5500 rica ederim ben kontrollere özel hasyaneye gidiyorum decavit kaşıntı yapınca doktorum imomu önerde hem içeriği çok daha iyi onu kullan dedi memnum kaldım hem ufak hem kokusu az vitamin içeriğide yüksek omega 3 falanda içeriyor
berna_demir Ozge5500 Allah yardımcın olsun canım ama istersen doktoruna veya eczaneye danışabilirsin ona alternatif başka bi vitamin kullanırsın
Ozge5500 berna_demir aminn amin esim biraz zorladi onu al die digerlerini hic sormadm hani kokusunu fln da bilmiodum canm ondn aldk iste 😔
minnie123 Ozge5500 ben içiyorum sanırım 12. Haftadan beri kullanıyorum düzenli ama bir sorun yaşamadım bugüne kadar.
Nurtas04 24undebiranne 24undebiranne aynen bende öyle olmuştum bırak hemen kullanma derim çünkü o zamanı asla unutmam 😢