Mom092 Bebegmhazal valla 2 bucuk ay oldu hala yok 🥴 bikac gundur ne yersem yiyim sogan tadi var agzimda hafif koku aliyorum ama heryer sogan kokuyo anlamadim valla cok degisik🤦🏻♀️
Prensees Ozge5500 bende kullandım baktım sureklı mıgdemı bulandırmıyor kullanmayı bıraktım canım kontrolüme gittiğim zaman başka yazarsa alıcam yazmasa kullanmıcam
Ozge5500 Prensees gercktn valla kullanmamak daha iyi ama iste bi yandan da kitu mu olur bebek icin die dusumuyorm
Busracobann Ozge5500 ben dün gittim bana da Ferro kan ilacı ve imom OMEGA vitamin verdi decavit vermedi kuzenim e de doktoru decavit vermiş ne fark var acaba
Ozge5500 Busracobann ya doktorlar bile farkli firmalarla anlasio o yuzden farkli farkli marka yazio ama aynidir içeriği
Deletedmom95 Ozge5500 olabildiğince yiyeceklerden aldım vitamin mineral. Ben hiç ilaç kullanmadım hamileliğim boyunca çok şükür.
Ozge5500 Deletedmom95 hadi ya gercktn hap kullanmicaksn en iyisi hap kullandikca insanlar hem kilo aliyor hem de olumsuz seyler cikiyor
058elf Ozge5500 bir iki zaman sonra alışıyosn canım benim ilk başlarda boğazıma takılıyordu şükür artk alıştm sayılır
Ozge5500 Sevo03 normalde de ztn kabizlkk oluyor canm ya ama bn bi sikayet gormedim sadece buyuk abdest koyu yesil gibi oldu sanrm ondn 😭
Ozge5500 Mom092 ya sorma cok kotu yutarken acayip midem bulanio hadi ya gecmis olsun canm genede atlat insallah😊
Mom092 Ozge5500 sagol canim insallah tek ilacin tadini aliyimda su kokum tadim yerine gelsin😪 ben oncesinde ne yapardim biliyomusun o ilacla savas verirdim resmen😂 taaa dilimim en arkasina yerlestirir suyu hemen bol bol icerdim giderdi oyle anlamazdim bak😂
Ozge5500 Bebegmhazal ya gercktn bazıları anlamiyor beni yani yutamayanlari saniolarki yalandan yapiorm ama gercktn buyuk hap yutmam sorunum var 🤷♀️😭
Deletedmom95 Ozge5500 öyle neden yapay bi şeyle ki içeriğinde ne var bilinmez çocuğuma vitamin aldırayım yada ben alayım?
berna_demir Ozge5500 ben bayadır kullanıyorum canım ama bi rahatsızlığım olmadı sabah kahvaltıdan hemen önce içip kahvaltımı yapıyorum
24undebiranne Ozge5500 ben bu ilaci 2 gundur kullaniyorum bende 12 +3 teyim 2 gundur cok cok agir kusma ve bulantilarim var gece gunduz kusuyorum yaa acaba bu ilac mi yapti decavit kokmuyor icerken filan rahatsiz etmiyor ama demir hapi cok kokuyor gercekten
Ozge5500 24undebiranne ya bnde demir hapinda hic bir koku almiorm gercktn lap deyip yutuyorum ama bu igrenc bi hap vitamin hapi bide kırp iciorm tam yutamiorm cnku ve kokusu gnede midemi bulandirio
Nurtas04 24undebiranne canm bende öyleydim hep o ilaçtanmış. 9.haftaya kadar bulantım olmazken ilaç kullanmaya başladktan snra kusma bulantım oldu. Bıraktım yeni bu hafta kendime gelebildim