Adalara vallaha çok güzel ben ilk gebelikte 48 kiloydum doğuma 75 kilodan gittim yani 27 kilo aldım çocuk vefat etti falan derken yemedim biraz 57 ye düştüm şimdi yine hamileyim ve yine çok aşırı kilo alıyorum anlam veremedim gitti önüne geçemedim işin kötü tarafı günde bir öğün yiyorum ve hamur ekmek tüketmiyorum arada kızartma abur cubur yemiyorum ama yinede alıyorum anlamıyorum neden