Aloneanqel Minnakhamis yoo zor geçmedi hiç. Bulantım istifram hiç olmadı. Doktora ben gerçekten hamile miyim hiçbir belirtim yok demiştim. Şükret haline çok şanslısın demişti 🙈 hatta kızım da çok uysal hiç tepikleyip acıtmıyor canımı dönüyor uyuyor sürekli. Hareket hali sadece dönmek 🤗 yediklerime çok dikkat ediyorum ben. İlk 5 ay sadece sebze ve yoğurt beslenmiştim. Şuan et tavuk balık da yiyorum.
Minnakhamis NefesDeniz gayet iyisin 16 hafta olucam yarın ikizlerimle 4 kilo aldım bile şimdiden 🙇🏻♀️😂
Minnakhamis VeryHappyMomm bende bünye itibari ile hızlı kilo alıp veren biriyim ama gebelikte alıyorum ne hikmetse zor verdim metabolizma değişiyor 😀 iki diyestisyen değiştirdim bende anlaşamadım bir türlü 🙈😂
Minnakhamis mbilge bende o yolda ilerliyorum canım 15+6 haftada 4 kilo 🙇🏻♀️ 21 e kadar 2 kilo rahat alırım yetişiyorum sana hatta geçebilirim bile 🙈😄
Minnakhamis Ozge1708 bende tüp bebekle hamile kaldım tedavi zamanı başladım kilo almaya aynen devam ediyorum 🙈😂 diyetisyenle toparladım 1 ay ama anlaşamadık kadınla o yüzden bıraktım kendi başıma takılıyorum artık 😄 mümkün olduğunca dikkat ediyorum bakalım 🤷🏻♀️
Ozge1708 Minnakhamis Aynen bende canm tedavi zamanı baya aldm ama sonrasında bulantılardan 2 3 kilo verdim daha almadm. Dikkat de etmiyorum aslında hiç ne canm isterse yiyorum. Aman olsun kilo verilir sonra 8 sene sonra hamile kaldm ben o yüzden takmıyorum hiç. Tek sağlıklı olsun yavrum.
Asliiiiiiiiii42 Minnakhamis kesinlikle öyle 😅 doğumdan sonra nasıl klo vermem onu araştırıyorum şimdi de 😂😂
Adalara Tuba-27 Doğuma daha 3 ayım var, 15 i buluruz Doğuma kadar böyle giderse 🤦♀️ İlk bebeğimde 9 kg ile Doğuma girmiştim
Tuba-27 Adalara vallaha çok güzel ben ilk gebelikte 48 kiloydum doğuma 75 kilodan gittim yani 27 kilo aldım çocuk vefat etti falan derken yemedim biraz 57 ye düştüm şimdi yine hamileyim ve yine çok aşırı kilo alıyorum anlam veremedim gitti önüne geçemedim işin kötü tarafı günde bir öğün yiyorum ve hamur ekmek tüketmiyorum arada kızartma abur cubur yemiyorum ama yinede alıyorum anlamıyorum neden
biranneden1 17 haftalığım . 3, 5 kilo aşdım . Çok mu fazla sizce . O son 1,5 kiloyu bir haftada almışım ben çok şaşırdım bir haftada bu kiloyu almama . 50,2 ile hamile kaldim
Sevdalianne biranneden1 merhaba ben de tam 17 haftaligim. Ilk 3 ay hic kilo almadim 52 ile kalmıştım son ay bi anda 54.50 oldum ikiz gebeyim ben de. Acaba az mi aliyorum yeterince yemiyor muyum die endiseleniyordum