Ozge1708 Ben turkiye de yasamiyorum canim ordaki ilaclardan kullanmadim ama ilac kullandim malesef hicbir faydasini gormedim okadar kotu birsey ki anlatamam tansiyonum 5e 3 geziyordum doktorum bile inanmamisti nasil yasiyorsun boyle diye 😔benim midem normalde de cok hassas zaten cok cabuk etkilenirim herseyden degisik bi insanim ben de cozemedim kendimi😁Artik yapisal oldugunu dusunuyorum cunku bu 3. hamileligim hepsi de ayniydi Rabbim kimseye yasatmasin bu durumu gercekten cok zor bir de geri de cocuk varsa bakmamiz gereken daha da beter oluyor psikolojik acidan