Minnakhamis Asliiiiiiiiii42 ya ne güzel sevindim senin adına kilo alınca sevinen de değişik oluyor 😄 biz almamaya çalışıyoruz sen almaya çalışıyorsun 😂
Asliiiiiiiiii42 Minnakhamis kesinlikle öyle 😅 doğumdan sonra nasıl klo vermem onu araştırıyorum şimdi de 😂😂
rumeysalbayrakaya Gebelikten sonra iştahsız biri oldum onca hareketsizliği rağmen 14 haftada hiç kilo almadım hatta bu hafta 1 kilo vermişim. Bu ilerleyen zamanlarda almayacağım anlamına gelmiyor tabi, alsak bile sağlık olsun zamanla veririz :)
Eayh Minnakhamis 90 olmadan dogursam cok sevincem cunku dogumdan sonra kilo veremiyo benim vucudum o yüzden ne kadar az kilo alsam o kadar iyi 😐
Minnakhamis Eayh ya ne diyorsun dikkat et canım o zaman bünye meselesi demek ki herkeste farklı oluyor 🤷🏻♀️
Humeyra-Kk Minnakhamis kalmaz ALLAH ın izniyle heleki ikiz ah onlar seni tığ eder tığ benim Yanımda 3 tane yardım edenim olmasına rağmen suyum bile 2 ay ayağıma gelmesine rağmen hiç 1 gram kalmadıysa nasipse seninde kalmaz inan sadece bebeğimle ilgilenmek bütün kiloları aldı gitti rahat ol yuvarlanarak girdiğin doğumdan dimdik çıkarsın inşallah çok şanslısın ikiz annesi olmak çok severim 🤲🏻💙 maşallah diyim sağ sağlim kucağınıza alın ikisinide inşallah 🤲🏻
Minnakhamis Humeyra-Kk ya ne güzel yazmışsın moral destek oldu bana Allah razı olsun 🤲🏻💜 inşallah canım hepimiz hayırlısıyla kucağımıza alalım evlatlarımızı 🤲🏻
Ozge1708 sagsbry Ben tüp bebekle hamileyim. Ama daha hiç almadm canm. 19 haftalık olduk. Ama benim ilk başında beri bulantı ve kusma çok oldu hala da var prilam kullanıyorum onun sayesinde yemek falan yiyebiliyorum. O olmasa daha verirdim galiba kilo.
Minnakhamis mbilge bende o yolda ilerliyorum canım 15+6 haftada 4 kilo 🙇🏻♀️ 21 e kadar 2 kilo rahat alırım yetişiyorum sana hatta geçebilirim bile 🙈😄
Ozge1708 Minnakhamis Ewet canm tüp bebekle hamile kaldm zaten o zamanlar almıştım. Ama hamile oldgunu öğrendiğim günden sonra hiç almadm. Ilk başlarda kusma bulantı çok olmuştu hala da var gerçi prilam sayesinde yemek yüzebiliyorum.
Minnakhamis Ozge1708 bende tüp bebekle hamile kaldım tedavi zamanı başladım kilo almaya aynen devam ediyorum 🙈😂 diyetisyenle toparladım 1 ay ama anlaşamadık kadınla o yüzden bıraktım kendi başıma takılıyorum artık 😄 mümkün olduğunca dikkat ediyorum bakalım 🤷🏻♀️
bukito Minnakhamis doktorum ilk başta 15-16 kadar alabiliriz demişti ondan sonra kilo ile ilgili olumsuz bir şey söylemedi iki kere şeker testi yaptık ama çünkü bazı aylar artış çok hızlı oldu korkuttu şimdilik yavaşladı artık
sagsbry Ozge1708 prilam bende kullandım kilo almama sebep oldu 😅 ama onsuz da durmak çok zordu mecbur kullandım.. İnşallah çok kilo almadan bitirirsin 🤭
Tuba-27 Adalara doğumda 7 kilo gider 1 kilo fazlan kalır vallaha böyle az kilo alana imreniyorum keşke bende az kilo alsam sonra vermesi yorucu oluyor
Adalara Tuba-27 Doğuma daha 3 ayım var, 15 i buluruz Doğuma kadar böyle giderse 🤦♀️ İlk bebeğimde 9 kg ile Doğuma girmiştim
Sheems Minnakhamis 9 ayin tamaminda bu iştahla, ekmekden vazgecememekle kaç kilo olurum Allah bilir😁herzaman kilo almak isteyen biri olmuşum, ama indi hiçbirşey belli olmasa bile sanki 5kilo göguslerimdedi😬😁hiç 5aylik olduğum bile bilinmiyor
VeryHappyMomm Minnakhamis birden kilo aldım ondan bir de diyetisyene de gidiyorum güya ama uyamıyorum listeye😑😅 inşallah şeker çıkmaz 🤷🏼♀️
Minnakhamis VeryHappyMomm bende bünye itibari ile hızlı kilo alıp veren biriyim ama gebelikte alıyorum ne hikmetse zor verdim metabolizma değişiyor 😀 iki diyestisyen değiştirdim bende anlaşamadım bir türlü 🙈😂