bukito Minnakhamis 35+3 şimdiye kadar 14 kilo aldım artık daha fazla almaktan korkuyorum 60la başladım 74 oldum
bukito livasmomm hamileliğiniz nasıl geçti acaba çok az kilo almışsınız sağlığınız sıhhatiniz iyi mi gitti acaba bilinçli mi böyle güzel bi kiloda kaldınız
Maryammi1 Melike145334 evet😅 annemde oyle olmush. 3 gebelik 3unde de 5-6 kilo almish. Hamile halinin fotograflarina bakiyorum karnin nerde anne diyorum😅 komshular ne aralar hamile kaldinda cocugun oldu diyormush. Karni falanda kucukmush yani. Benim teyzeminde oyle olmush herhalde genetik
Maryammi1 Minnakhamis ya ikizmi? Saglikla kucagina al canim🙏🏻🙏🏻 Yok vAllah benim ishtahim olmuyor hich. Acikinda muz falan yiyorum hemen doyuyorum🤦🏻♀️
Minnakhamis Maryammi1 evet ikiz canım ☺️ Ay ne güzel yâ 😍 ne şanslısın 🥰 meyve tabağı yiyorum bana mısın demiyor 😂
bukito Minnakhamis doktorum ilk başta 15-16 kadar alabiliriz demişti ondan sonra kilo ile ilgili olumsuz bir şey söylemedi iki kere şeker testi yaptık ama çünkü bazı aylar artış çok hızlı oldu korkuttu şimdilik yavaşladı artık
Minnakhamis Humeyra-Kk inşallah kalmaz ya ikiz olduğu için sezaryen yaparlar büyük ihtimalle aldığım kilolar kalır diye düşünüyordum 🙇🏻♀️😂 tabi birde boyumda yok yuvarlanarak gidecem çok kilo alırsam 🙈😂
Humeyra-Kk Minnakhamis kalmaz ALLAH ın izniyle heleki ikiz ah onlar seni tığ eder tığ benim Yanımda 3 tane yardım edenim olmasına rağmen suyum bile 2 ay ayağıma gelmesine rağmen hiç 1 gram kalmadıysa nasipse seninde kalmaz inan sadece bebeğimle ilgilenmek bütün kiloları aldı gitti rahat ol yuvarlanarak girdiğin doğumdan dimdik çıkarsın inşallah çok şanslısın ikiz annesi olmak çok severim 🤲🏻💙 maşallah diyim sağ sağlim kucağınıza alın ikisinide inşallah 🤲🏻
Minnakhamis Srhtzlyh al benden de o kadar 😂 boy olsa takmam da boy yok 🙈 4 kilo aldım şimdiden belli oluyor 🙇🏻♀️😂
Asliiiiiiiiii42 Minnakhamis 49 klo ile hamile kaldım su an 36 haftaligiz 71 klo oldum yani 22 klo aldım 🙈 senelerdir klo almak için yapmadigim şey kalmamıştı ama malesef alamıyordum hamilelik yaradı şükür 🤗
Minnakhamis Asliiiiiiiiii42 ya ne güzel sevindim senin adına kilo alınca sevinen de değişik oluyor 😄 biz almamaya çalışıyoruz sen almaya çalışıyorsun 😂
Sheems Minnakhamis 9 ayin tamaminda bu iştahla, ekmekden vazgecememekle kaç kilo olurum Allah bilir😁herzaman kilo almak isteyen biri olmuşum, ama indi hiçbirşey belli olmasa bile sanki 5kilo göguslerimdedi😬😁hiç 5aylik olduğum bile bilinmiyor
Ozge1708 Minnakhamis Ewet canm tüp bebekle hamile kaldm zaten o zamanlar almıştım. Ama hamile oldgunu öğrendiğim günden sonra hiç almadm. Ilk başlarda kusma bulantı çok olmuştu hala da var gerçi prilam sayesinde yemek yüzebiliyorum.