ikizannesi2985 bende öyle gidiyordum iki diyetisyen değiştirdim 🤦🏻♀️ İlk diyetisyene keseyi gördüğümde başlamıştım 1 ayda 3 kilo aldım verdiği liste fazla geliyordu hep zaten hamilelikte çok fazla hazımsızlık oluyordu birde o listeyi yaptım perişan oldum kilo almam da kaçınılmaz oldu 🤷🏻♀️ Diğeri güzel gidiyorduk ilk zamanlar kilo bile vermiştim oda sürekli baskı yapıyordu yeme düzenimi değiştirmeye çalışıyordu vs derken benim kafam attı tek devam ediyorum artık 😂