0Cerenk Papatya06 Sezaryen tarihimiz 5 ocak👼🏻🍓🎈 Fakat nedense ben daha erken geleceğini hissediyorum🥰
bukito AsminFatmaSysli ben de 35+3teyim doktor 1 Ocak ve takip eden günlerde bekliyoruz dedi normal doğum mu olacak sizin
tashilal59 alenrenas1 evet 32+5 cinsiyetimiz erkek bu benim 2. Cocugum olucak 4 yasında oglum var bide 🤗
tashilal59 alenrenas1 evet 32+5 cinsiyetimiz erkek bu benim 2. Cocugum olucak 4 yasında oglum var bide 🤗
alparslaninannesiii Tahmini 11 ocak ama yavruşum ne zaman gelmek isticek bakalım 🥰 hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah.. 🤲🏻
Mommy2b Papatya06 19 ocak gözüküyor, ancak bugün çocukça bir kafayla şeyi düşündüm 2 ocakta doğsa çok güzel olmaz mı 02.01.21 😅
tashilal59 Mommy2b bebeginiz gelmek istemedikce anne karnında kalması en güzeli bir risk olmadığı sürece bence kalmalı cünkü anne karnında nekadar uzun kalırsa cigerleri okadar iyi gelişicektir 🥰😊 saglıklı gelsin bebişlerimiz tarihlerin hic önemi yok bence 💞
tashilal59 alenrenas1 sizin kacıcncı gebeliginiz birde sizin cinsiyetimiz nedir 🥰 benim ilk dogumum normaldi bakalım bunda da bir aksilik olmassa normal düsünüyorum yine siz nasıl dogum düsünüyorsunuz 😊🥰
alenrenas1 tashilal59 tashilal59 maşallah 🧿 bizim ilk cocuk bizimde erkek doktor bugun spinal sezeryan dedi zaten bende normal yapamam yapanlara helal olsun 😅 isimde Alen Renas düşündük
Mommy2b tashilal59 öyle tabii ki ciddi düşününce, ama ileride bunun dalgasını geçerim Allah nasip ederse böyle bir tarihin olma şansı vardı elinden kaçırdın diye 😛