Mommy2b tashilal59 öyle tabii ki ciddi düşününce, ama ileride bunun dalgasını geçerim Allah nasip ederse böyle bir tarihin olma şansı vardı elinden kaçırdın diye 😛
tashilal59 Mommy2b İşe yararmı acaba bilemedim 😄 benim oglum 25 saat sancı cektirmişti bana simdi 4 yasında sabırsızlık yapınca dogarken niye hemen gelmedin 2 gün ugrastrdn beni diyom gülüyo 😂😂
alparslaninannesiii Mommy2b iyi fikir yavaştan başlayalım ikna çalışmalarına 😂 benimkine her ultrason öncesi babasıyla çok dil döküyoruz yüzünü göstersin diye ama fayda etmiyor bunda eder belki 🥰
Muhammedali2021 Papatya06 son adet tarihime göre 8ocak ama bence daha erken çünkü yürümekte bile zorlaniyorum
Mommy2b Papatya06 neden öyle dediniz benim doğum günüm aralığın son günlerinde 😅doğum günü hediyelerim genelde yılbaşı temalı olur o yüzden hatta 😂
alenrenas1 tashilal59 tashilal59 maşallah 🧿 bizim ilk cocuk bizimde erkek doktor bugun spinal sezeryan dedi zaten bende normal yapamam yapanlara helal olsun 😅 isimde Alen Renas düşündük
tashilal59 alenrenas1 hayırlısı olsun ikinizde saglıklı olunda dogum seklinin bir önemi yok insallah kolay olur acısız agrısız 🤲 kavusursunuz😊🥰 Rabbim hepimize kolaylık versin saglıcakla kavusmak nasip etsin insallah 💞
alenrenas1 tashilal59 amin canım amin 🙏🏻 Sağ salim alalım hepimiz kucagımıza allah isteyenlerede nasip etsin inşallah sizinde normal dogumunuzda cok cabuk acılmanız olur bebiş sizi yormadan gelir dünyaya 🙏🏻💙
Esra_Omer_21 Papatya06 Bizimde son 20 ocak bakalim daha mi erken gelicek yoksa geçmi heyecanla bekliyoruz ama küçüğüm beni bugün çok korkuttu hareketlerde sorun vardı yarın kontrole gidicez inşaAllah erken gelmez🥺