Burcumsu Zelalceylan07 Görürsünüz inşallah beta daha da artmış okur gözükür inşallah Allah mutlu haberler almanızı nasip etsin ve güzel bir hamilelik geçirin inşallah. 🤗🌼💛Siz de bana dua edin bi kaybim var tekrar yaşamayayım inşallah 🤲
sanemsivas6 Melihakaya ben de dün yaptım benim de negatif çıktı ☺️ Yumurtlama üzerinden kaç gün geçti sizin
Burcumsu 22_FN Dayanabilirseniz en erken 10 12 gün sayın üstüne 🙂 Ama negatif çıkarsa üzülmeyin adet günü geçince yine yaparsınız. 🙂
NaneLimon36 Burcumsu aynen ilk gebeliğim 6 haftalıkken düşük ile sonuçlandı ama hiç heyecan yok çok şükür inşallah böyle heyecansız gider de hayal kırıklığına uğramam 😊
Burcumsu NaneLimon36 Benim de kalbi durmuştu alındı tekrar yaşamayalım inşallah güzel bir süreç olsun🤲😌
Meltmslhoglu NaneLimon36 genelde ilk gebeliklerde oluyo benimde ilk gebeligim oyle oldu ikincide sorun yasamdim sitres yapayin yeter
NaneLimon36 Burcumsu inşallah Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip eylesin kucağınıza boş bırakmasın 🤲 sende var mı gebelik?
Burcumsu NaneLimon36 Amin canımm. Şimdilik testte silik çizgi gördüm sadece umarım hayırlısı ile vardır 🤗🤗
Tugbaakdgn Kizlar bnm son adrtim 29 kasim 3 arslikta test yaptim silik çıktı kan verdim beta hcg 0.2 cikti yukselebilirmi ve kahve rengiakintim oldu bu durumu yasayanlar varmi
Burcumsu Tugbaakdgn Bilmiyorum ki canım değer baya düşük ama bi daha baktın mi betaya artış oldu mu belkki kimyasal gebelik olabilir diye düşündüm yükselmezse
Tugbaakdgn Burcumsu yok bakmadım cesaretim yok açıkçası hamileymisim gibide hissediyorum aslinda biz esimle adet gunumden 4gun once korumasiz birlikte olduk gec dollenme de olmuş olabilir