Sultan34demir Benim Kasım değil son adet tarihim 25 Ekim ama bundan önce kimyasal gebelik yaşadım ve 14 gün oldu daha adet olmadım üstelik de ağrılarım var ayrıca test yaptım bu gün negatif çıktı az önce de kan testi yapmaya gittim dualarınız esirgemeyin lütfen 🤲
Serapnur Funda_sahin19 benimde son adet 9 Kasım ama doktora gidemedim karantinadayım eşimden dolayı inşallah pazartesi öğrenicem bende ne kadarlık olduğunu en yakın tarif sizinki çarptı gözüme 😊
Meltmslhoglu Serapnur ama bnde doktora gitmedim eve 2 test yaptim 2 side pozitif bnde kasık agrısı oluyo sizdee varmı ve sık idrara cikma
Serapnur Meltmslhoglu Meltmslhoglu Bende de oluyor özellikle bu akşam bi fazlaydı agrım ama normal yazıyor sürekli araştırıyorum
Funda_sahin19 Meltmslhoglu evet oluyor özellikle ayakta fazla durduğum zaman bugün mesela baya ayakta kaldım ve şu an ağrıyor hemde akıntım da oluyor beyaz
Irmakayla Meltmslhoglu benim 2 kasım cnm evet ağrı var özellikle sag kasıgımda dr soledim olmassa anarmal dedi normal yani
Tugbaakdgn Burcumsu yok bakmadım cesaretim yok açıkçası hamileymisim gibide hissediyorum aslinda biz esimle adet gunumden 4gun once korumasiz birlikte olduk gec dollenme de olmuş olabilir
Serapnur Nazli34 benimde 9 Kasım doktora gidemedim karantinadayız inşallah haftaya gidicez umarım ilk gidişimde bende keseyi görürüm🥰🤲🏻
Serapnur Meltmslhoglu eşim covid olduğu için karantinaya alındım hemen kimseye de demek istemedm bana test alırmışsınız diye bugün adetimden 1 hafta geçti 21 günde görüyorum 1 gün şaşmaz her ay düzenlidir hamilryim ama test yapma doktora gitme şansım olamadı😊Bende de sık idrar çıkma ve karında sancı oluyor bide sürekli bişiler yemek istiyorum anlamsızca
Ozge2805 Burcumsu benimkide 16 Kasım ama bugün yaptım tek çizgi 😔 genellikle 4 haftalıkken idrara geçiyormuş galiba , ama sizinkide çıkmaması gerekirdi ozaman şuan sizinki 3 hafta 2 günlük
Burcumsu Ozge2805 Aaa aynı tarih 🤗 Evet 3+2 gözüküyor uygulamada. Ama belki sizin geç döllenme olmuştur ondan çıkmamıştır testte
svdmm16 Burcumsu Burcumsu 3 aralıkta yaptım baya belirgin çift çizgi cıktı 5 gün sonra karantinam bitecek kan veremedim henüz😊
Ozge2805 Suna11 suna hanımcığım benim adet 16 Kasım sizinki 17 Kasım silik çizgi görenler var aramızda ben bugün yaptım tekrardan bişey yok ☹️ Genellikle 4 haftada idrara geçiyormuş eğer hamileysem benimki şuan 3 hafta 2 günlük sizinkide 3 hafta 1 günlük
Suna11 Ozge2805 Evet şu an erken ama benim yumurtlama günüm 28 kasım 15. Gün test yapacam pazar günü yumurtlamadan sonraki 15. Gün erken gebelik testi yapacam varsa o zaman çıkar sanırım. Pazartesi yaptım erken gebelik testi yani 9. Gün ama negatif çıktı maalesef tabi daha çok erken olduğu için sanırım varsada o zaman çıkmaması normal bir durumdu. İnşallah ikimizde de vardır 🥰
ttubbii Ozge2805 merhaba bnmde son adetim 13 kasim fakat hala hasta olmadim test negatif ama:/ 24 unde catlatma ignesi olmustum adette olmuyorum:(
Meltmslhoglu Serapnur hayırlı olsun o zaman aynı syler bendede var sanirim bu sancilar yerleşmeden dolayı insallah kis sürede iyi olursunuz ama bi yandan zaman gecicek doktora gittiginiz zaman keseyi belkide kalp atiş duyarsiniz ben kendmi oyalamaya calisiyorum suan haftaya bi kan vericem degeri gormk için sonrasi bakalm hastanelerde randevu yok gitmekde cok zo
Ozge2805 Burcumsu evet canım aynı tarih inşallah öyle olmuştur yumurtlama 29,30 du en riskli günler bakalım regl 4 gün var biraz daha bekleyeyim sizinse hamileliğiniz hayırlı olsun sağlıkla inşallah kucagınıza alırsınız 💜
Meltmslhoglu NaneLimon36 genelde ilk gebeliklerde oluyo benimde ilk gebeligim oyle oldu ikincide sorun yasamdim sitres yapayin yeter
NaneLimon36 Meltmslhoglu Evet ilk gebeliklerde normal karşılamıyormuş çok şükür stres yok şimdilik bakalım ne olacak siz kaç hatalık oldunuz ? 😊
Syma58 9 kasım son adet tarıhım, 3 gün gecıkmstı test yaptım 4 aralıkta pozitif cıktı, beta da 500 cıkmıstı. 7 aralık pazartesi günüde doktora gittim, alttan muayene ettıkten snr gördü keseyi ❣️🙈
Meltmslhoglu Syma58 normal kese ne aman gorunür kalp atişi tahimini bi yarih söyledimi doktor bnde ona göre gitmeye calisirim randevu alamiyorum gidemedim o yuzden
Meltmslhoglu NaneLimon36 hayirli olsun bu arada saglicakla kucaginiza almak nasip odun bnm ilk gebelik dusuk oldu dis gebelik ikincide sorun yasamadim oğlum 2 yasinda simdi daha yeni 4+2deyim