sanemsivas6 Burcumsu dün erken gebelik testi yaptım ama ilk idrara sıvı alımına dikkat etmedim . Negatif çıktı bir daha da yapmaya cesaretim yok
Nur_93 3 kasım son adet tarihim 😍 evde test yaptım pozitif dün doktora gittim keseyi gördük haftayada bebeğin kalp atışı için çağırdı 🙏Allah herkese yaşatsın 🙏❤️
Aybeniz Nur_93 benmde 3 kasm canm sat tarhm hayrlısı ols🥰 iki kez kan verdm düzenli artmıs degerm ama arada kasık bel agrısından baska belirtm yok sende var mı bulantın falan yada daha erkn bilemedm😀
Burcumsu sanemsivas6 Ben dün sabah normal gebelik testi yaptım uyanınca. Bir yerde okumuştum afedersin ama biraz idrarınızı yapın sonra alın idrarı diyordu öyle yaptım bu defa.
Suna11 Burcumsu Hayırlı olsun sağ salim kucağınıza almakta nasip olsun inşallah 😍😍 Peki gelecek adetiniz hangi gün olması lazımdı? Bir de yumurtlamanız ne zamandı? Benimde 17 kasımda son adet tarihim merak ediyorum yapsam acaba çıkar mı diye 😊
Burcumsu Suna11 Yaaa ilk kez bana yakın olan bir adet tarihi 🤗 Benim adetim düzensizdi 16 kasım son adet 30 kasımda çatlatma iğnesi vuruldum. 8 Aralıkta yani dün test yaptım 🤗
Burcumsu Suna11 Amin bu arada teşekkür ederim. Allah hepimize sorunsuz güzel bir şekilde yaşatsın bu duygulari🤲🤲
Ozge2805 Suna11 suna hanımcığım benim adet 16 Kasım sizinki 17 Kasım silik çizgi görenler var aramızda ben bugün yaptım tekrardan bişey yok ☹️ Genellikle 4 haftada idrara geçiyormuş eğer hamileysem benimki şuan 3 hafta 2 günlük sizinkide 3 hafta 1 günlük
Mom050 Suna11 merhaba. Benim de 17 kasımdı son adet. Regl tarihime 3 gün var, merak ettim sizin sonucu da😃ben muhtemelen regl olurum korunmasız llk ayım çok ihtimal vermiyorum o yüzden ama bakalım test vs yapmam regl gecikmedikçe o yüzden. Sonucunuzu bekliyorum 😃
Suna11 Burcumsu Aa çok erken öğrenmişsiniz maşallah çatlatma iğnesinden 8 gün geçmiş 😍 Benim yumurtlamam 28 kasım. pazartesi günü yani yumurtlamadan 9 gün sonra erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama yinede içimde bir umut var bekliyim haftasonu tekrar yapayım dedim. İnşallah hayal kırıklığı olmaz ☺️
emretuba Suna11 Benimde son adet tarihim 16 kasım … ama 5 aralıkta kahve akıntı gelmeye başladı 3 gün sürdü..belki yerleşme kanamasıdır dedik dün kan testi yaptık negatif:(( adet düzensizliği olcak sanırım..
Suna11 Burcumsu İnşallah öyledir pazar günü yapmak için şartlandırdım kendimi o zaman yapınca netleşir inşallah dediğiniz gibidir ♥️😍
Burcumsu Suna11 İnşallah yazın ben de merak ettim ben de pazartesi yazarım inşallah. İkimiz de mutlu haberler verelim 🤲🤲🤗🌼
Zelalceylan07 Burcumsu benim de 4 kasımdı dün hastaneye gittim bugün 5+0 olduk kan tastim 982,9 çıktı bir hafta sonra tekrar gidecem inşAllah keseyi görürüz dua edin lütfen
Burcumsu Zelalceylan07 Görürsünüz inşallah beta daha da artmış okur gözükür inşallah Allah mutlu haberler almanızı nasip etsin ve güzel bir hamilelik geçirin inşallah. 🤗🌼💛Siz de bana dua edin bi kaybim var tekrar yaşamayayım inşallah 🤲
Gamzeunal Zelalceylan07 benm son adet tarihim de 2 kasım 5+2 ama betam 7474 cıktı yüksek dedi doktorum 7-8 haftalk dedi ama mumkunatı yok kafam cok karisti
Babycurly Zelalceylan07 Merhaba, benim de 4 kasım son adet tarihim, 5+1 sanırım,dün tahlil sonucum 10000 çıktı fazla mı yüksek kafam karıştı, pazartesi doktora gidicem, bu değere göre kalp atışını da duyar mıyım ki☺️