Mervemlym DidemYldrm amin canım 🙏 2 tane evladım var .Süpriz yumurtam oldu bu bebiş ama sanki ilkmiş gibi heyecanı var deli doluyum zaman hiç geçmiyor sanki 😍
Mervemlym SedaOzbier ya bazılarınız var moral bozmaya birebir sanane arkadasım yüklerim yüklemem !!! Sabredemedim ne yapayım onun açıklanasını mı yapayım !!!!
SedaOzbier Mervemlym ben senin için diyorum canım keyfin ve kahyası bilir.. hayır bunu sana öncesinde bi düşük yaşamış biri olarak söylüyorum.. hayal kırıklığı kötü bişedir.. sabret ne var bunda..
DidemYldrm Mervemlym evladın ilki ikincisi olmaz ki kuzum rabbim kimseye evlat acısı göstermesin evladı ile sınamasın 🙏
Mervemlym DidemYldrm amiin canım 🙏 haklısın valla hepsinin heyacanı çok bambaşka 😍O yüzden de merak ettiğim için bu kadar soruyorum ama bazıları kalp kırmakta birebir .Rabbim isteyen herkese bu duyguyu tattırsın ❤🙏 her kadına anne olmayı nasip eylesin 🙏
Mervemlym SedaOzbier bende daha öncesinde düşğk yaptım kürtaj oldum ve o yüzden bu kadar tedirginim !Zaten panik atak hastasıyım ehvamlanıyorum sabredemiyorum .o yüzden burda soruyorum basına gelen var mı diye ...
SedaOzbier Mervemlym bilmem demekki herkes farklı yaşıyor.. ben ilk düşükten sonra bu hamileleğimde 3-4 ay sahiplenemedim bile.. hala bişiler alırken bnm ki giyemezse yeğenim giyer diyorum.. bilmem inşallah iyi olur
Ebrumert Mervemlym gayet normal dert etme daha çok var regline önemli olan 2 günde bir en az iki katına çıkıyomu
Mervemlym 1072PINAR Alyamelekeren Kızlar kanı verdim bekliyorum 15.20 dakika sonra alıcam çok heyecanlıyım ya yerimde duramıyorum dua edin olur mu benim için 🙏