Mervemlym canım kimyasal gebelik geçirmişsin bnde ocak ayında geçirdim değerim ilk 28 di sonra 40 oldu sonra 15 e düştü bir hafta gecikmeyle regli oldum ama doktorum kimyasal gebelikten sonra hamile kalman daha kolay dedi dene dedi ve gerçekten mart ayında hamile kaldım 12 haftalık şuan allah en takın zamanda tattırsın bu duyguyu üzülme hiç