Merhabalar. Ben de kendi yaşadıklarımdan bahsetmek istedim şu an 14. Haftamdayım 10 gün önce durup dururken şiddetli bir kanama yaşadım hemen hastaneye gittik 1 gece kontrol amaçlı hastanede kaldım. Plesentanın altında şu an için bebek ve keseye zarar vermicek şekilde devam eden aktif kanama alanım var. Kanama her gün biraz daha azalarak 3 gün devam etti. Ardından 3 gün hiç bişey olmadı sonrasında da kahverengi akıntı-lekelenme başladı. Özellikle akşama doğru şiddetli kasık ağrıları yaşıyorum. Progestan pruluton iğne tedavim devam ediyor. İstiharat etmek dışında yapabileceğim bir şey olmadığını söyledi doktorum. Durumun düzelmesini umut ederek bekliyorum, bu durumu yaşayan herkese acil şifalar dilerim. Umarım güzel haberler alırız, kanama alanı kendiliğinden kapanır.