Merhaba hanımlar inş biran önce kanamalarımız biter sağlıcakla hamileliğimizi tamamlar kucağımıza alırız bende 11 haftalık hamileyim geçen hafta kanamam oldu doktora gittim progestan verdi içiyordum sabah akşam dün sabah tekrar kanamam oldu gittim doktora aktif kanama yok dedi ama ben çok tedirginim neden oldu nedir hiç anlamıyorum şimdide kahverengi akıntı oluyor