TugceG Ayskem benim kızım var ismi doğa duru şimdi yine hamileyim doktor yüzde 80 erkek dedi. Kız olsaydı eğer bu seferde derin olcaktı.
Deletedmom59 Ayskem bence de teskkurler gerçi ben kararsız bir insanım 9 ayda kim bilir kaç kere isim degistirirm😅 erkek olursa da ömer aslan ya da fatih selim koymayı çok istiyorum allah nasip ederse bir evlat 😊
Ayskem Deletedmom59 bende içimden hep erkek geçiyor gerçi hayırlısı olsun da erkek olursa ismimiz net belli Çınar Ege olucak Allah nasip ederse 🙈 ama kız ismi bulamadık henüz
Deletedmom27 Ayskem Ülkü koydum🥰 yine kız olsaydı İlke veya Maysa koyacaktım ama değilmiş 😅belki başka bi sefere nasip olur🌿