Ayskem snm1- sizde benim gibi Farklı isimler bulmuşsunuz mesela hiç duyulmamış bir isimde ben söyliyim Nimre 💐
Dilaraa06 Ayskem maşaallah valla biz 18+3 olduk göstermiyo bi türlü kendini bu gidişle doğumda öğrenicez 😂
Ayskem Dilaraa06 oyyyy maşallah göstermeyince genelde kız derler gülşen diye bi arkadaş var ona bi tahmin yaptır sen dedikleri genelde cıkıyo
Dilaraa06 Ayskem resim koymayı çok denedim ama beceremedim bi türlü nasip bakalım detaylı ultrasona az kaldı insaalah orda gösterir
Arvensmom Buketkucuk yaaa biz de Arven koyacaz 😍 Ama insanlar yeni duyduğu için garipsiyorlar ben de biraz üzülüyorum🙈
Ayskem Arvensmom Farklı isimleri her zaman severim bizim cinsiyetimiz henüz belli değil eşim kız olursa ayben koyalım diye tutturdu ama bence arven ondan daha güzel 😍♥️
Buketkucuk Arvensmom Yaa ilk kez benimle beraber aynı ismi koyacak birini duyuyorum aşırıı sevindimm❣️ Bizimde garipsiyorlar hatta yanlış telaffuz ediyorlar ama alışırlar🦋