Buketkucuk Arvensmom Yaa ilk kez benimle beraber aynı ismi koyacak birini duyuyorum aşırıı sevindimm❣️ Bizimde garipsiyorlar hatta yanlış telaffuz ediyorlar ama alışırlar🦋
Kubicim Ayskem ayşe çok istiyorum annnemin adı.. kızımında adı olsun diye.. eşimde istiyo ama kayınvalidem bozulabilir diye koyamıyoruz 😑
Pome Ayskem ilk göz ağrım kızımın adı Eylül Gökçe🙏 sabırsızlıkla beklediğimiz ikinci prensesimize de Dua Liza adını vericez