ozdenarda Ciselbasaran hem guzel hem cok heycanlı hem zor 🙈🙈zaman gecmiyor gibi sanki ama yaklastikcada korku salıyor 😀😀hormonlar iste senn nasil gdiyor
gulcins 36+4 üm bende çok az kaldı diye üzülüyorum😞 39.haftada sezeryan olucam herşey yolunda giderse🙏
XveAnnesi Naz90 plasenta mı yaşlandı acaba o zaman kilo alımı duruyo diye biliyorum doktor acıklama yapmadı mı
Naz90 XveAnnesi doktorum birşey demedi doopler istedi tekrar tüm ölçümler bebeğe giden kan damarlarına bakıldı plesantaya da baktı ama herhangi birşey demedi
Gzd38 Ruyaa bende 34+5teyim doktorum bana 30 haziran dedi sizinki mi erken bizimki mi geç dedi acaba 😊