Gzd38 Ruyaa bende 34+5teyim doktorum bana 30 haziran dedi sizinki mi erken bizimki mi geç dedi acaba 😊
ozdenarda Ciselbasaran hem guzel hem cok heycanlı hem zor 🙈🙈zaman gecmiyor gibi sanki ama yaklastikcada korku salıyor 😀😀hormonlar iste senn nasil gdiyor
Yeliz123 36+3 olduk bizde son 25 gün ama sanki daha erken gelicek gibi hissediyorum 🙈 hem cok korkuyrm hem de bir an once kavusmak istiyorum kızıma
Naz90 Ciselbasaran hayır canım hicbırsey yok herşey çok normal dooplerde de sorun çıkmadı ama kilo alımı durmuş bende anlamdım
XveAnnesi Naz90 plasenta mı yaşlandı acaba o zaman kilo alımı duruyo diye biliyorum doktor acıklama yapmadı mı
Deletedmom404 Ciselbasaran 😊 zaman geçmiyo gibi geliyo bazen de diyorum kalan 24 gün nasıl az kaldı heyecan dorukta 😊 Rabbim herkese sağ sağlim bebeğine kavuşmayı da nasip etsin inşAllah
Gbaslanbay Ciselbasaran 36 haftalığımız 10günlük suyumuz kalmış bakalım Rabbim hepimiz için hayırlısını nasip etsin inşallah
Handeberkay Gbaslanbay bende 37+1 im benımde suyum azalmış dün Söke’si doktorum 1 hafta idare eder dedi sanki kafayı taktım normaldir dimi bunhaftalarda artık