35+2 olduk bugün. Dün kontrolüm vardı, nstye bağlandım ilk defa ve sancı çıktı. 3 gün evde yatmamı istedi doktorum, adalat verdi erken doğum riski varmış. Ben hiç sancı falan hissetmiyorum ama 🤷♀️ Hastane çantam da hazır değil üstelik, daha kıyafetler yıkanıp ütülenecek 😔 Bugün kayınvalidem gelicek yanıma, o yardım edecek artık. İnşallah sağ salim, zamanında kavuşuruz yavrularımıza 🙏💕