calciumoxalat Hatice4446 cikmadi canım cok sukur ikiz gebeligim, yozgat ta gülçin hanıma takip oluyorum. Dogum icin kayseri ye gidecegim, yenidogan yogun bakım doktoru olmadigindan burda dogumu ani bir durum olmazsa kayseride planliyorum.
Huris66 busraerdalll bende yozgattayim ama Yozgat’a hic kadin doguma gitmedim kayseri memorial hastanesine gidiyorum
busraerdalll Huris66 bende Nilgün hanıma gittim çok tatlıydı çok açıklayıcı ama pek memnun kalmadım bebeğimle çok oynadı ultrasyonda zaten birdahaki randdvumu prof Dr. Mustafa başbuğ var detaylı için gideceğim inşallah
busraerdalll Huris66 Mustafa beye gitmemin sebebi ense kalınlığı 2.7 erşad batmaza gittim ben bı risk göremedim yine de sen aminiyosentez yada nifty testi yaptır dedi bı kaç tanıdığım da öyle olmuş Mustafa bey kesin biliyormuş detaylida zaten sorunlu hastalar gidiyormuş genelde yada detaylı için
Huris66 busraerdalll Mustafa beyde kendinden emin bir doktordu sukur bir sıkıntımız yoktuda ayrıntılı icin gitmiştik ulku hanim önermişti
Hatice4446 Nift test bana da söyledi doktor 2700 yapılıyor Muş ama emin olmadıkları için yaptırıyorlar bu testi de zaten ben gerek duymadım
busraerdalll Hatice4446 bende yaptırmadım detayliyi bekliyorum sadece ense kalınlığı 2.7 çok değil de suphelendiler oyuzden
Hatice4446 busraerdalll yo hayır ense burun kemiği güzel dedi skntı yok dedi sadece bizdede %99 sağlıklı bebek dedi geri kalan %1 değerlendirdi onun için test yapalım dedi ama ben istemedim
Hatice4446 Ya aslında hepsi de Farklı Farklı konuşuyor Rabbimdne başka bilen olmaz tabi çoğuna down sendromlu diyorlar bebek doğuyor sapa sağlam
busraerdalll Hatice4446 valla aynen öyle kime inanacagimizi şaşırdık Kadriye hanım iki hafta önce hicbirsey demedi geçen hafta ensesi biraz sınırda dedi direk Kayseri’ye gittim Erşad batmaza gittim ben bı risk göremedim dedi Mustafa başbuğ bekliyorum ona gitcem
Hatice4446 busraerdalll ya özeller de biraz para tuzağı açıkcası valla en ufak şeyde insanı hemen tedirgin ediyorlar çünkü yapılan bütün testler ücretli hemde fazlasıyla
busraerdalll Hatice4446 aynen ya doktorlar sürekli en kötü ihtimali söylüyorlar tanıdıklarının hepsi anlatıyor bize de aynı dediler sapa sağlam diye